FAQs

Frequently Asked Questions

De ski’s die wij inkopen worden zorgvuldig geselecteerd. Wij kopen veel ski’s, snowboards en boots in kleine skigebieden in Oostenrijk en Zwitserland. Deze ski’s zijn gemiddeld 4 tot 6 weken gebruikt en kunnen dus nog jaren mee!

We controleren alle bindingen en waxen en slijpen al onze ski’s voordat ze verkocht worden.

Uiteraard ruilen we ook ski’s in die van particulieren zijn geweest en kopen nieuwe bijv overjarige skischoenen in.

Wij streven er naar om alle producten binnen 1 werkdagen na ontvangst betaling te kunnen verzenden. Normaliter heeft u het product dan ook uiterlijk binnen 1-2 werkdagen in huis. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat dit langer is, dan melden wij het aan u!

Alle artikelen dienen vooraf door de klant te worden betaald. U kunt betalen met iDEAL, PayPal of zelf het bedrag overmaken op: Rekeningnummer: NL03INGB0006216696 t.n.v. Skihandel Heeze. Ook is het mogelijk om, wanneer u de spullen afhaalt, contant of per pin het bedrag te voldoen.

Wij hanteren op bestellingen boven de € 125,- geen verzendkosten. Op bestellingen onder de € 125,- berekenen wij € 6,95 aan verzendkosten.

 

Er is zeker de mogelijkheid om de spullen zelf op te halen.
U heeft dan ook de mogelijkheid om, indien gewenst, de producten te passen.
Wij willen u vragen om dit tijdig aan ons door te geven en de producten per e-mail te reserveren.
Producten die wij op de webshop presenteren staan namelijk in een ander magazijn.

Bestellingen die nog niet verzonden en betaald zijn kunt u annuleren. Wij vragen u om dit per e-mail aan ons te melden.
Na ontvangst van de zending heeft u wettelijk 14 dagen het recht op bedenktijd. Tijdens deze periode heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van reden te ontbinden. U zult dit binnen deze periode schriftelijk of telefonisch aan ons kenbaar moeten maken. Na dit contact dient u de goederen binnen 14 dagen retour te sturen naar Skihandel. Geretourneerde artikelen dienen voorzien te zijn van het retourformulier. Zonder dit formulier worden retouren niet in behandeling genomen.

 

Wij staan graag voor u klaar. Stuur vragen over de skihandel, een product of onze webshop naar info@skihandel.nl. Ook staan wij u graag telefonisch te woord op telefoonnummer 06 – 52 47 29 84.

Mocht u, om welke reden dan ook, niet tevreden zijn over onze producten of service. Ook dan vragen wij u contact op te nemen via de hierboven genoemde mogelijkheden. Normaliter reageren wij binnen 24 uur op vragen en klachten van onze klanten.

Skihandel Heeze